Tuesday, February 16, 2010

bertahan.

apa hati patut rasa bila semua benda yang tidak pernah aku mahu terjadi, akhirnya jadi? hati yang rasa tak ada siapa yang tahu. sakitnya. pedihnya. mungkin inilah dugaan yang aku patut terima. aku kena lalui dengan tabah. masa ni lah kesabaran di uji. aku rasa tahap kesabaran aku sgt sgt di uji buat masa sekarang ni. aku xtahu nak ckp dengan siapa dah. dah xboleh nak berfikir. aku faham, kau tertekan. kau sgtsgt tertekan. aku tak salah kan kau. hati ni terlalu cepat tersentuh. aku pun xtahu kenapa. apa pun yang akan terjadi, aku tetap sayangkan kau. i wanna face this obstacles with you. aku tak sanggup tgk kau tanggung sorang. i will always be by your side. i promise. i love you so much!

2 comments:

ysmnblh said...

npe ni babe? be strong k. u da lalui mcm2 da. i knw u kuat jugak this time..

overtherainbows said...

thanks mint. :)
i really wanna be strong this time.
i need my friends! i miss them. :(

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign